E-SPORT

ØB Esports udvider med flere hold til næste sæson.

ØB Esports starter uge 35

Sæson 2023/2024

Vi tilbyder igen i år både Fortnite og CS:GO, men må dog undvære et af vores ugentlige hold grundet trænermangel. Vi søger derfor med lys og lygte efter interesserede voksne eller forældre, der kunne have lyst til at være en del af holdet.

Udstyr og Esport

Medlemmer bedes selv medbringe tastatur, mus, headset, eller controller til træningen.

Vi vil i år også arbejde på et LAN i hallen hvor alle medlemmer og interesserede kan mødes og have en fed weekend med konkurrencer, sjove indslag og en hyggelig weekend.
(Mere om LAN-event kommer på forsiden af ØlholmBoldklub.dk)

COACH / FRIVILLIGE SØGES

Vi søger altid coaches og frivillige der gerne vil støtte op om hold og arrangementer.

Har du en trænerspire i maven, kan vi tilbyde gode rammer, en træneruddannelse eller kursus efter eget ønske, sjove timer og masser af godt humør hos vores medlemmer.

VI søger også hjælpere og frivillige til vores arrangementer. Vær med og få nogle gode oplevelser sammen med os.

Du er velkommen til at kontakte Christian Andersen på 20863120 eller kontakt os på info@olholmboldklub.dk

HVORDAN TILMELDER JEG MIG?

Hvis du allerede er oprettet som bruger på Conventus, skal du blot benytte eget dit login.

Skal du tilmelde dit barn, bedes du logge på med eget brugernavn, og så angive barnets navn ved tilmelding på selve holdet.

Det er vigtigt du tilmelder dit barn korrekt, så trænere og frivillige ved hvem der kommer på holdet.

Tilmelding til hold

E-SPORT

Ingen resultater fundet

Siden du anmodede om kunne ikke findes. Prøv at præciser din søgning, eller brug navigationen ovenfor til at lokalisere indlægget.