Fodbold

Vi har ungdoms,- seriehold og oldboys herre.

På både ungdoms- og seniorhold hvor vi har et samarbejde med Tørring IF omkring træning, frivillige og faciliteter.

Gymnastisk

Vi er stolte af vores gymnastikafdeling i Ølholm. Vi har superdygtige instruktører og hjælpere og en masse børn, som elsker at lave gymnastik.

Fra “forældre-barn” hold til “modne damer”, vi har holdene til alle aldersgrupper.

E-sport

I Danmark vinder e-sport også hurtigt ind og bliver mere og mere organiseret. DGI tilbyder deltagelse i turneringer på samme måde som man ville deltage i andre holdsport.

Vores badminton afdeling har hold for alle. Nybegyndere, let øvede og øvede.
Man har også mulighed for booke en bane for en hel sæson, hvis man ikke har brug for en træner, men bare vil hygge med vennerne.

Ølholm Boldklub har naturligvis også en tennisbane til vores medlemmer.
For et lille beløb kan du bruge banen, en hel sæson sammen med andre betalende medlemmer.

Billiard

Tilmelding til billiard kan ske her på siden.

Håndbold

Information på vej.

Bordtennis

Bordtennis er for alle aldre. Vi har oprettet et børnehold og et voksenhold.
Bordtennis blev startet op i efteråret 2011, og har siden været en fast aktivitet.
Læs mere omkring hold og tilmelding.

Petanque

Et spil, hvor man mødes i en venskabelig og spændende atmosfære.
Klubben afholder sin egen klubturnering i løbet af sæsonen. Ølholm Petanque er med i diverse stævner med andre klubber.

ØLU / Ungdomsklub

Ølholm Boldklub huser byens ungdomsklub fra 3. klassetrin.
Ungdomsklubben tilbyder forskellige aktiviteter til byens unge i form af ture og hyggeligt samvær i klubbens lokaler.

Fitness

Som en anden nyhed i år har vi åbnet for Fitness i Langskov Hallen. Du får 12 måneders fri træning og må tage et barn mellem 8 og 15 år med, gratis.

Kontakt os

Har du nogle spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os. Har du spørgsmål ang. et specifikt hold, kan du finde kontaktinformationer under hold siderne.